VANLIGA FRÅGOR

Kostar löven-abonnemanget något extra?

expand_more

Nej. Vi gör ingen skillnad på våra ordinarie tjänster och löven-abonnemanget. Bara genom att vara kund är du med och stöttar Björklöven. Visst är det smidigt!

Vilka hastigheter kan jag få?

expand_more

Precis samma hastigheter som på våra ordinarie tjänster.

Går det att få fast IP på löven-abonnemanget?

expand_more

Självklart! Kontakta oss så fixar vi det.

Är det bara i Umeå man kan skaffa löven-abonnemanget?

expand_more

Löven-abonnemanget finns i Umeå Energi Bredband stadsnät (UmeNet). Är du inte ansluten till UmeNet är det bara att kontakta oss så ser vi till att du kan vara med och stötta löven. Det enda du behöver vara är kund hos oss.

Jag har en dedikerad tjänst, måste jag byta då?

expand_more

Självklart inte. Allt som krävs för att stötta Björklöven är att du är kund hos oss. Kontakta oss så löser vi det.

Jag har redan en tjänst från er, kan jag byta och få löven-abonnemanget?

expand_more

Absolut, bara att kontakta oss så fixar vi det!

OFFERTFÖRFRÅGAN